Сұрақтар және жауаптар

Егер Сізді қызықтыратын сұраққа жауап таппасаңыз, Сізге ыңғайлы кез келген тәсілмен бізге хабарласыңыз. info@akshamat.kz -ке жазыңыз немесе +7 (747) 409 90 64, + 7 (707) 681 72 36 телефондарға қоңырау шалыңыз.

Менің туысымның несиесі болған. Ол жақында қайтыс болды. Не істеу қажет?

Біз көңіл айтамыз. Сіз жүйеге өзгертулер енгізу үшін Ақшаматтың кез-келген филиалына барып, клиенттің қайтыс болғаны туралы куәліктің көшірмесін ұсынуыңыз керек. Мұраға енгеннен кейін, мұрагер әрі қарайғы әрекеттер туралы ақпарат алу үшін Ақшаматтың кез-келген филиалына хабарласуы керек. Сіз өзіңізбен бірге жеке басын куәландыратын құжат пен мұрагерлік туралы куәлікті алуыңыз керек.

Мен жасаған төлемнің қашан келгенін қалай білуге ​​болады?

Анықтама және төлем туралы түбіртек алу үшін сіз байланыс орталығына мына нөмірлер бойынша қоңырау шала аласыз: 87076817236, 87474099064.

Я внес платеж больше необходимой суммы. Как вернуть деньги?    

Вам необходимо подойти в наше отделение и написать заявление о возврате. Необходимо предоставить чек. Заявление будет рассмотрено в течении 15-ти рабочих дней. Ответ будет предоставлен Вам менеджером.

Менің байланыс ақпаратым өзгерді. Не істеу қажет?

Егер сіз біздің веб-сайтта тіркелген болсаңыз, онда сіз өзіңіздің жеке кабинетіңіздегі «Жеке деректер» қойындысындағы жеке деректеріңізді өзгерте аласыз.

Егер сіз бұрын сайтта тіркелмеген болсаңыз, сізге кез-келген кеңсеге баруыңыз керек, менеджер сіздің профиліңіздегі байланыс мәліметтеріне өзгертулер енгізеді.

Қара тізімге басқа адамды қалай қосуға болады?

Төтенше жағдайға басқа адамды әкелу үшін сіз бөлімге баруыңыз керек, кіру себептерін толық түсіндіре отырып, өтініш жазыңыз. Өтінім 15 күнтізбелік күн ішінде қаралады. Жауапты сізге өтініш жазылған бөлімдегі менеджер береді.

Қара тізімнен қалай шығу керек?

Қара тізімнен шығу үшін өтініш жазу керек (төтенше жағдайға өзіңіздің бастамаңызбен). Өтінім 15 жұмыс күні ішінде қаралады. Жауапты сізге менеджер береді.

Мен төлем картасынан несие төлемін жасай аламын ба?

Қазіргі уақытта компанияда қарызды төлеудің бірнеше әдісі бар:
1. Компанияның кез-келген филиалында төлем.
2. Qiwi-терминал арқылы төлем (терминал 2% комиссия алады).
3. Компанияның шотына банктік аударым (төлем 3 жұмыс күні ішінде алынады).

Микронесие алу үшін маған қандай банктін картасы керек?

Несие алуға кез-келген банк картасы жарамды.

Төлемді уақытында жасамасам не болады?

Егер төлем уақытында төленбесе, онда Компания айыппұлдар мен өсімпұлдарды есептеу құқығын өзіне қалдырады.Кейінге қалдыру несиелік тарихқа кері әсерін тигізеді.

Мерзімінен бұрын өтеуді қайта есептеу бар ма.

Иә.

Біз Сіздің сұрақтарыңызға жауап беруге қуаныштымыз.
+7 (707) 681 72 36 +7 (747) 409 90 64
9:00 - 20:00
Заявки на сайте принимаются круглосуточно
Орталық бөлімше Алматы қаласы, Жамбыл көш-сі, 114/85 үйі, литер «Б», БО «Бизнес Сити»
Жақын кеңсені табу
Сайт құру – Интернет-агенттіктің сайтын құру «Пантера»