Басты
Сұрақтар және жауаптар

Сұрақтар және жауаптар

Егер Сізді қызықтыратын сұраққа жауап таппасаңыз, Сізге ыңғайлы кез келген тәсілмен бізге хабарласыңыз. info@akshamat.kz -ке жазыңыз немесе +7 (747) 409 90 64, + 7 (707) 681 72 36 телефондарға қоңырау шалыңыз.

Жеке тұлғалардың банкроттығы туралы не білуіңіз керек?

Банкроттық рәсімдері шеңберінде кредитормен өз қарыздары бойынша берешекті қалай реттеу туралы, Fingramota.kz "Қазақстан қаржыгерлерінің қауымдастығы" ЗТБ құқықтық мәселелер жөніндегі басқарушы директоры Назар Рахимов Instagram-да тікелей эфир барысында айтып берді.

Толығырақ

Сондай-ақ, егжей-тегжейлі ақпарат жеке тұлғалардың банкроттық туралы Заңы бейнежазбасында қол жетімді.

Сұраныстан қалай бас тартуға болады?

Сіз өзіңіздің жеке кабинетіңіздегі хабарлама қойындысында (қоңырау) «Болдырмау» батырмасын басу арқылы жоюға болады. Егер сіз өзіңіздің жеке кабинетіңізге картаға ақша түскенін растамасаңыз, мақұлданғаннан кейін өтінім бірнеше сағат ішінде автоматты түрде жойылады.

Банктегі қате мәліметтерді енгізгенде не істеуім керек?

Сіз ағымдағы шотына ақша жіберген банкке хабарласып, төлемді алып тастауыңыз керек.

Телефонға коды бар SMS келмесе не істеу керек?

Сіз бізге қоңырау шала аласыз 87474099064, немесе кез-келген жақын филиалға хабарласуыңызға болады.

Мен есімді өзгерттім. Маған несиені қайта рәсімдеу керек пе?

Жоқ. Жаңарту қажет емес. Біздің кез-келген бөлімге келу жеткілікті, менеджер сіздің жеке деректеріңізге өзгеріс енгізеді.
Егер сіз сайтта тіркелген болсаңыз, онда сіз жеке кабинетіңіз арқылы деректерді өзгерте аласыз.

Мен басқа елге қоныс аудардым. Менің несиемді төлеу туралы не деуге болады?

Жылжу несиелік міндеттемелерден босатуға негіз болып табылмайды. Сізге несиені төлеуді жалғастыру керек. Төлемдерді компанияның шотына аудару арқылы жүзеге асыруға болады.

Сіздің компанияңызда қарызының жоқтығы туралы анықтаманы қалай алуға болады?

Сіз біздің бөлімге келіп, анықтама алуға өтініш жазуыңыз керек. Жауап 15 күн ішінде беріледі. Куәліктің көшірмесін сіз өтініш жазған бөлімнен алуға болады.
Егер сізге сертификаттың түпнұсқасы қажет болса, бұл өтініште көрсетілуі керек.

Неліктен сіздің компанияның қызметкерлері менің туыстарыма менің несием туралы қоңырау шалып жатыр?

Несие алу кезінде сіз келісімшартта көрсетілген күннен кешіктірмей қарызды төлеуге міндеттеме аласыз. Егер сіз ескірсеңіз, онда сіз оларды бұзасыз. Бұл жағдайда, заң бойынша, Компания сізге қарызды өтеу қажеттілігі туралы хабарлауға міндетті. Біріншіден, Компания қызметкерлері әрдайым сіздің жеке ұялы телефон нөміріңізге қоңырау шалады. Егер сіз оны пайдалана отырып хабарласу мүмкін болмаса, қосымша байланыс ақпараты пайдаланылады: үй және жұмыс нөмірлері, содан кейін ғана - сіз келісім-шарт жасасу кезінде сіз сауалнамада көрсеткен туыстарыңыз бен басқа байланыс жасайтын адамдардың телефондары. Мүмкін сіз ұялы телефоныңыздың нөмірін өзгерттіңіз және ол туралы хабарламадыңыз - қызметкерлер сізбен байланыса алмады және сіздің туыстарыңызға қоңырау шалды. Бұған жол бермеу үшін: егер сіздің байланыс ақпаратыңыз өзгерсе, бөлімге барып, оны хабарлаңыз. Несие бойынша төлемдерді уақытында төлеңіз, сонда Компания сізді де, жақындарыңызды да мазаламайды.

Менің Сіздің Компанияңызға қарызым бар. Мен шетелге босатыламын ба?

Иә. Сіз шетелге саяхаттай аласыз. Егер сізде орындалмаған міндеттер болса және сот орындаушысы сапар шегуге тыйым салса, сізді босатуға болмайды.

Олар маған таныс емес адамның қарызы туралы қонырау шалады. Не істеу қажет?

Сізге бөлімге барып, өтініш жазуыңыз керек. Сіздің нөміріңізді осы адамның байланыс жасайтын адамдар тізімінен шығару мүмкіндігін қарастырамыз.

9:00 - 19:00
Сайттағы өтінімдер тәулік бойы қабылданады
Орталық бөлімше Алматы қаласы, Жамбыл көш-сі, 114/85 үйі, литер «Б», БО «Бизнес Сити»
Жақын кеңсені табу
Шағын несие ұйымдарының тізіліміне 11.03.2016 жылғы № 05.1604 енгізілген. 05.03.2021 ж. № 02.21.0009.М лицензиясы.
Payment
Сайт құру – Интернет-агенттіктің сайтын құру «Пантера»
У Вас нет новых сообщений